مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است
نوشته شده توسط : معصومه

مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، آمریکا را شریک جرم جنایت صهیونیست‌ها دانست و مقاومت را تنها راه پیروزی رزمندگان فلسطینی و شکست صهیونیست‌ها قلمداد کرد.

مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی صبح امروز یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه با حضور دانش‌آموزان و والدین آنها، مدیران و معلمان مدارس، مسئولان و اهالی دهستان «قره پشتلو» در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهر ارمغانخانه برگزار شد.

در این مراسم غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هدف از برگزاری این یادواره‌ها را گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش‌آموز و یادبود شهدای مظلوم غزه، انتقال پیام شهدا به نسل جدید و تجدید میثاق با شهدا اعلام کرد.

 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه با عنوان عملیات «نسیم شهادت» هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در دیگر مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان نیز اشاره کرد.

همچنین در ادامه شمس‌الدین موسوی، مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این یادواره با اشاره به ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید، آنها را الگوی مناسب برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی دانست و نیز خون شهدا را جریان‌ساز مقاطع مختلف انقلاب اسلامی دانستند.

 مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی دربه خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان، این اقدام را نوعی نسل کشی و وحشیانه اعلام کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، آمریکا را شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها دانسته و مقاومت را تنها راه پیروزی رزمندگان فلسطینی و شکست صهیونیست‌ها قلمداد کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم با توجه به برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری، انشانویسی، دل‌نوشته، نقاشی، سرودن شعر، اجرای سرود و... در خصوص شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه در بین دانش‌آموزان از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

همچنین از مدیران و معلمان مدارس نرگس و ادب نیز به پاس همکاری بسیار شایسته در برگزاری یادواره تجلیل شد.
پایان پیام /۷۳۰۲۱





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: